حسام طوسی

Monday, January 20, 2014

محمدرضا پورشجری به اعتصاب درمان دست زد


محمدرضا پورشجری وبلاگ نویس زندانی در اعتراض به رفتار مسئولین دست به اعتصاب درمان زد.
می‌ترا پورشجری دختر این زندانی سیاسی به گزارشگر هرانا گفت: «پدر از روز چهارشنبه (۲۵ دی ماه) دست به اعتصاب درمان زده است. روز چهارشنبه خواستند وی را برای ششمین بار به بیمارستان ببرند و او از رفتن امتناع می‌کند و طی گزارشی که برای مسئولین می‌نویسد اعلام می‌کند که شما هر ۵ بار گذشته روز چهارشنبه من را به بیمارستان اعزام کردید. در حالی که در این روز پزشک متخصص در بیمارستان حضور ندارد و پذیرش بیمارستان دستور بستری شدن من در بیمارستان را می‌دهد و هربار هم مسئولین اعزام با بستری شدن من مخالفت می‌کنند. و نتیجه بازگشت پدرم به بیمارستان و نگهداری وی برای دو روز در قرنطینه زندان می‌شود. قرنطینه زندان هم جای بسیار آلوده‌ای است و برای سلامتی پدرم بسیار خطرناک است. کما اینکه هربار در هنگام اعزام به پدرم دست بند و پابند می‌زنند و موجب می‌شوند دست‌ها و پاهای وی زخمی شود و به علت قند بالای خون این زخم‌ها خوب نیز نمی‌شوند.»
وی در ادامه گفت: «هیچ‌گاه در روزی که پزشک متخصص حضور دارد پدرم را به بیمارستان اعزام نکردند و انگار فقط هدفشان از اعزام پدرم اذیت وی می‌باشد.»
محمدرضا پورشجری (سیامک مهر) دوبار دچار حمله قلبی شده است و از بیماری‌هایی همچون دیسک کمر، قند بالای خون و پروستات نیز رنج می‌برد؛ وی مدت‌ها از امکانات درمانی در زندان مزبور محروم بوده و از شرایط جسمی بدی برخوردار است.
محمدرضا پورشجری وبلاگ نویس زندانی ۵۱ ساله، ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۹ در منزل مسکونی خود در شهر کرج بازداشت شد. او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل و مدت هفت ماه مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت که این فشار‌ها موجب آسیب‌های جسمی بر روی وی گردید.
وی هم اکنون در سالن ۷ زندان ندامتگاه مرکزی کرج نگهداری می‌شود.
منبع: هرانا

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.