حسام طوسی

Sunday, January 12, 2014

واکنش نقدی به صحبتهای روحانی در باره هنر
















سردار نقدی با تقدیر از برگزاری جشنواره‌ی فیلم «عمار» درباره‌ی سخنان اخیر حسن روحانی در جمع هنرمندان اظهارنظر کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین که در مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم عمار سخن می‌گفت با تقدیر از برگزاری این جشنواره، ادامه داد: پیامی که از شهدا به ما رسیده باید به صورت رسا به دنیا برسانیم و این جشنواره مبارک که یک حرکت خودجوش،‌ مردمی‌، ریشه‌دار و با فرهنگ اصیل است روز به روز قوام بیشتری میابد.
او افزود: در این جشنواره ترکیب فشرده جوانان را پای کار می‌بینید که آثار نمایش داده شده هم بیشتر مربوط به جوانان و حتی نوجوانان است.
سردار نقدی در پاسخ به پرسشی درباره جایگاه جشنواره‌ی فجر با توجه به سخنان رئیس جمهور درباره هنر ارزشی و غیرارزشی گفت: تصور من از صحبت رئیس جمهور این است که احتمالا ایشان کسانی را که ضد ارزشی هستند، بی‌هنر می‌داند و گرنه این حرف درست نیست. حتما مبنا این است آنهایی که خارج از پایه‌های فرهنگی مذهبی و ملی و بدون احترام به ارزش‌های اسلامی هستند بی‌هنر دانسته شده‌اند که این طور گفته‌اند.

وی همچنین درباره جایگاه جشنواره عمار هم اظهار کرد: مسوولان باید به رویکردی که در این جشنواره است توجه کنند و در مقابل جبهه گسترده‌ای که در آن همه ابزار رسانه‌ای برای خفه کردن یک ملت آزادی خواه به کار گرفته شده‌ و در کنار عناصری که علاقه‌ دارند جایزه خود را از دست بیگانگان در سفارت‌خانه‌های بیگانه بگیرند و قلاده‌های وابستگی را به گردن خود بی آویزند،‌ بایستند. چرا که مردان عرصه جهادفرهنگی‌مان، چشم خود را به دست خانواده شهدا دوخته‌اند و جایزه‌ خود را از آنها می‌گیرند.
منبع:ایران پرس نیوز

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.