حسام طوسی

Monday, January 13, 2014

محرومیت دو هفته‌ای از ملاقات برای بیش از ۳۰ زندانی بند ۳۵۰

 زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ که هفته گذشته در اقدامی اعتراضی از رفتن به ملاقات امتناع کردند، برای دو هفته از ملاقات با بستگانشان محروم شدند.
 دوشنبه هفته گذشته دست‌کم ۳۰ تن از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین طی در اعتراض به اقدامات مسئولین زندان و انتقال ۴ نفر از همبندیانشان به سلول انفرادی دست به اعتصاب ملاقات زده و از رفتن به سالن ملاقات جهت ملاقات با بستگانشان سرباززدند.
طی روز جاری که خانواده این زندانیان جهت ملاقات با ایشان به سالن ملاقات زندان اوین مراجعه کردند، به ایشان اطلاع داده شد که زندانیان مزبور برای مدت دو هفته ممنوع الملاقات هستند.در این بین عده‌ای از زندانیان که در اعتصاب ملاقات شرکت نکرده و نامهٔ نگرانی از وضعیت زندانیان بیمار را امضاء نموده بودند نیز ممنوع الملاقات شدند.
خانواده‌ها به «سیدی» مسئول سالن ملاقات اعلام کردند که اگر به ایشان ملاقات ندهند سالن ملاقات را ترک نخواهند کرد. و در ‌‌‌نهایت در ساعت ۳۰: ۱۵ مسئول سالن ملاقات به یکی از سرباز‌ها دستور می‌دهد که وایتکس و جوهرنمک کف سالن ریخته شود تا اینگونه خانواده‌ها متفرق شوند.
سیدعلیرضا بهشتی، محسن میردامادی، علیرضا رجایی، عبدالفتاح سلطانی، قربان بهزادیان‌نژاد، عبدالله مومنی، سعید مدنی، محمدصادق ربانی املشی، محمدامین هادوی، سیدحسین رونقی ملکی، سیامک قادری، محمدرضایی، جعفر گنجی، مجید اسدی، هانی یازرلو، محمد متاجی، حسن صادقی، اسدالله هادی، سالار ستوده، مصطفی عبدی، حمیدرضا برهانی، مصطفی ریسمان باف، علی سلان‌پور، رضا اکبری منفرد، اصغر قطان، امیر اسلامی، رضا انتصاری، احمد هاشمی، محمد صائمی، پیمان کاسن‌نژاد، حمیدرضا کرواسی زندانیانی بودند که هفته گذشته در یک اقدام اعتراضی از رفتن به ملاقات امتناع کردند
منبع: هرانا

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.