حسام طوسی

Wednesday, April 9, 2014

آزار و اذیت مسیحیان و گرایش هرچه بیشتر مسلمانان به مسیح

.
بر اساس گزارشات آزار و اذیت مسیحیان توسط مسلمانان در اقصی نقاط جهان و حتی در مناطق تحت کنترل فلسطین اتفاق میافتد که در این میان بی تفاوتی و کتمان جامعه جهانی موجبات بسی ناراحتی و اندوه است .

به گزارش سرویس ترجمه "محبت نیوز" و بر اساس گزارش MIssion Network , و خبرهای منتشره  از سراسر جهان در خصوص آنچه که میتوان از آن به عنوان تاثیر گذارترین تراژدی ضد حقوق بشری یاد کرد، اینکه مسیحیان از سوی اسلام و مسلمانان افراطی مورد هدف حمله همه جانبه قرار گرفته اند.
بر اساس گزارشات سازمان درهای باز (Open Doors)  به صورت تخمینی 100 الی 200 میلیون مسیحی در جهان هر ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته و در هر 5 دقیقه یک مسیحی جان خویش را از دست میدهد که در واقع 85 درصد از این خشونت ها در ممالک با اکثریت جمعیت مسلمان واقع میگردد.
با وجود تمامی این آزارها ولی از سوی دیگر ما شاهد گرایش هرچه بیشتر مسلمانان به مسیح نیز هستیم. و این ادعایی است که آقای "جیم بوو مان" از سازمان SIU مطرح کرده و می گوید : ما در طی 15 سال اخیر به شکلی گسترده در مناطق مسلمان نشین افریقا، هندوستان و جنوب آسیا کوشا بوده ایم که در نتیجه فعالیتهایمان که شامل آموزشهای شفاهی با تمرکز بر کشف و پرورش افرادی که بتوانند در حکم رسولان مسیح باشند، شاهد گرایشات گسترده و شاید بی نظیر در طول تاریخ از سوی مسلمانان به مسیح بوده ایم.
وی در ادامه میافزاید، این روند که حتی در میان مسلمانان ایالات متحده نیز اتفاق افتاده ولی در کشورهای مسلمان بیشتر حائز اهمیت بوده است در واقع با تکیه بر تکنیک های برانگیزنده در راستای اکتساب "عطایای نبوتی" حاصل گردیده است. از طرفی دیگر با کمی تامل بر روی نوشته های قران نیز میتوان دریافت که اسلام نیز برای توجیه خویش و حتی برای درک اسم "خدا" به مکاتب قبلی و بالاخص به مسیحیت ارجاع میکند ولی چیزی که به شخصه برای مسلمانان به ارمغان داشته چیزی جز ترس از جهان دیگر که برای عمده مردم چیزی جز فنا و نابودی به ارمغان ندارد، پس لذا با آموزشهای مسیحیت این مردمان مسلمان زاده با آزادی و نجات در مسیح آشنا گشته و پناه می آورند.
" بوو مان" در انتها اعلام میکند که مجموعه SIU در بیش از 30 کشور جهان همه روزه در 12 گروه مختلف مشغول فعالیت در آموزش و کمک به افراد محلی که ظرفیت پذیرش مسیح را دارند میباشند.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.