حسام طوسی

Wednesday, April 23, 2014

دهن کجی به ملت و خانواده زندانیان سیاسی…..!!!

غلامحسین اسماعیلی در سال ۱۳۸۸ از سوی آیت‌الله صادق لاریجانی به سمت رئیس سازمان زندان‌ها منصوب شد..

غلامحسین اسماعیلی از ریاست سازمان زندان‌ها کنار رفت و به ریاست کل دادگستری استان تهران ترفیع یافت…

 کمتر از یک روز بعد از فیلم رسوای هشت و سی تلویزیون که اسماعیلی رئیس سابق زندان های کشور هر چه دروغ خواست در آن گفت، صادق لاریجانی وی را به سمت مهم تری یعنی رئیس کل دادگستری استان تهران منصوب کرد.
آملی لاریجانی رئیس قوه ی قضائیه، همزمان با ترفیع مقام اسماعیلی که خانواده های زندانیان سیاسی خواهان برکناری وی شده بودند، تاکید کرد که قوه ی قضائیه هیج مسامحه ای در برابر «فتنه گران» نخواهد کرد.
وی از برخورد قاطع دستگاه قضا با ایجاد هرگونه فضاسازی، نشر اکاذیب و اخلال در امنیت ملی با هدف احیای فتنه‌گری و فعال کردن فتنه‌گران در کشور خبر داد و گفت: دستگاه قضا از این پس در برخوردهای عادلانه خود با فضاسازی‌های فتنه‌گرانه هیچ‌گونه تسامحی به خرج نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاری ها، صادق آملی لاریجانی صبح امروز در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به جریانات اخیر رسانه‌ای و به گفته ی او «هجمه‌هایی که علیه قوه قضاییه و نظام اسلامی به بهانه بازرسی زندان از سوی برخی رسانه‌های داخلی در همراهی با رسانه‌های خارجی صورت گرفته است» گفت: بازرسی‌های صورت گرفته در زندان اوین، وظیفه‌ای قانونی و عادی در سازمان زندانها بوده و حسب گزارش رئیس محترم سازمان هیچ خلافی صورت نگرفته است اما گویا جریان فتنه این حرکت کاملاً قانونی را بهانه‌ای برای میدان آمدن دوباره دیده و عده‌ای از درون کشور در هماهنگی و همراهی با دشمنان و معاندان خارجی در صدد زنده کردن جریان فتنه هستند.
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه «برخی‌ها علت تسامح نظام با فتنه‌گران را بد تلقی کرده اند و آن را به معنی انفعال دستگاه قضایی و امنیتی در مقابل خود برداشت کرده‌اند» تصریح کرد: به دادستان تهران و دادستان‌های سراسر کشور دستور اکید می‌دهم که با قاطعیت و رعایت ضوابط و مقررات قانونی در مقابل هرگونه فضاسازی، نشر اکاذیب و اخلال در امنیت ملی بایستند تا همگان بدانند که نظام اسلامی ایران نظامی نیست که به بهانه‌های واهی در مقابل فتنه‌گران و اخلال گران و حامیان آنان، به انفعال بیفتد و اگر تاکنون در مقابل آنان تسامحی از خود نشان داده از این پس هیچ‌گونه تسامحی نخواهد داشت.

دادستان تهران که از رئیس قوه قضائیه دستور گرفته است، با «قاطعیت» در مقابل «فتنه گران» بایستند از این کس همان آقای اسماعیلی خواهد بود که در زندان اوین دستور حمله به زندانیان را صادر کرد.
لاریجانی در حکمی که امروز صادر کرد غلامحسین اسماعیلی را از ریاست زندان ها برداشت و او را رئیس کل دادگستری استان تهران و رئیس شعبه ی اول دادگاه تجدیدنظر کرد.
لاریجانی همچنین اصغر جهانگیر را به ریاست سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور منصوب کرد. جهانگیر پیشتر رییس حفاظت اطلاعات و رییس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه بوده است.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.