حسام طوسی

Friday, December 6, 2013

پیام مجید دری از زندان به مناسبت روز دانشجو

MAJIDDORRIAHWAZ
مجید دری، دانشجوی در بند، به مناسبت ۱۶ آذر پیام کوتاهی از زندان کارون اهواز منتشر کرد.
دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه علامه طباطبایی می گوید که به “امید بهتر شدن” به نگارش همین مطلب کوتاه بسنده کرده است:
من مرغ آتشم
می سوزم از شراره این عشق سرکشم
چون سوخت پیکرم
چون شعله های سرکش جانم فرو نشست
آنگاه باد از دل خاکستر
بار دگر تولد من آغاز می شود
و من دوباره زندگی ام را آغاز می کنم
پر باز می کنم
پرواز می کنم
باید می نوشتم اما دوستان گفتند دست نگه دار شاید بهتر شود.
نمی نویسم به امید بهتر شدن.
گفتنی است مجید دری در ١٨تیرماه سال ۱۳۸۸ در شهر قزوین بازداشت شد.
عضو شورای دفاع از حق تحصیل، در آذر ماه سال ۸۸، از سوی شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی پیرعباسی، به دلیل اتهاماتی چون محاربه، اقدام علیه امنیت ملی و بر هم زدن نظم عمومی به یازده سال زندان همراه با تبعید محکوم شد. در دادگاه تجدید نظر این حکم به به ۶.۵ سال زندان در تبعید کاهش یافت.
مجید دری در روز دوشنبه ۷ مرداد ماه سال جاری به زندان کارون اهواز منتقل شد. وی  در شهریورماه امسال برای نخستین بار از زمان بازداشت به مرخصی آمد.
یکی از منابع دانشجویی اخیرا به دانشجونیوز اطلاع داده که حکم مجید دری به ۵ سال حبس کاهش یافته است.
منبع: دانشجو نیوز

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.