حسام طوسی

Thursday, December 19, 2013

مرگ مادر و همسر پیمان عارفی پس از ملاقات با وی در حادثه رانندگی



در اتفاقی دردناک و تاثرانگیز مادر و همسر امیررضا عارفی، زندانی سیاسی که به زندان مسجد سلیمان تبعید شده بود، در هنگام بازگشت از ملاقات در جاده اهواز به تهران در تصادف رانندگی کشته شدند.

امیررضا عارفی فروردین ۸۸ و در ۲۱ سالگی به همراه همسر و خواهرش بازداشت شد. اتهام او ارتباط با انجمن پادشاهی عنوان شده بود.پس از مدتی همسر و خواهرش آزاد و در دادگاه تبرئه شدند اما او به اتفاق آرش رحمانی پور (پسر عمه امیررضا عارفی)، محمدرضا علی زمانی و حامد روحی نژاد در دادگاه های نمایشی پس از انتخابات به "محاربه، جاسوسی و ایفای نقش در آشوب های خیابانی" متهم شد. این ۴ زندانی سیاسی که هنگام برگزاری انتخابات در زندان به سر می بردند به اعدام محکوم شدند و حکم اعدام آرش رحمانی پور و محمدرضا علی زمانی به اجرا درآمد. حکم اعدام حامد روحی نژاد به حبس در تبعید و حکم اعدام امیررضا عارفی به ۱۵ سال حبس تعزیری در تبعید تبدیل شد.

صفحه کارزار لگام تاسف و تاثر خود را از این اتفاق دردناک ابراز میدارد و برای آقای عارفی و خانواده ایشان آرزوی شکیبایی دارد و امیدوار است که احکام اعدام و تبعید زندانیان سیاسی، که ظلمی مصاعف به آنان است، هر چه زودتر لغو شود.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.