حسام طوسی

Monday, April 26, 2021

چرا جمهوری اسلامی بر گرفته از دین اسلام قوانین ضد زن دارند ؟؟

 



 

نیمی از جمعیت ایران که زنان و دختران شایسته و با استعداد میباشند حق آواز خواندن و یا دوچرقه سواری را ندارند. استعدادهای هنری و ورزشی بسیاری در سال‌های پس از انقلاب ۵۷ به هدر رفته و صدای زنان و همچنین هنر آنان در گلوهاشان حبس شده است. چرا دین اسلام آواز زن را حرام دانسته و حجاب را اجباری!!؟

از اصلی ترین دلایل آن میتوان اشاره داشت به شریعت و همچنین فتوای آیت الله های شیعی در طول تاریخ و همچنین ترس حکومت از آزادی زنان که باعث مطالبات بیشتر آنان میشود در حوضه های سیاسی ، اجتماعی و علمی که متوجه میشویم که چرا در جمهوری اسلامی نمی توان بدون حجاب اسلامی در تلویزون دولتی حاضر شد! نمی توان بدون حجاب اسلامی در خیابان آزاد باشید و بدون هراس از دستگیری راه بروید !!  نمی توان بدون حجاب اسلامی در سازمان دولتی استخدام شوید !! نمی توان بدون حجاب اسلامی گذرنامه بگیرید!! و حتی با حجاب اسلامی نمیتوان آواز خواند و دوچرخه سواری کرد !!!

به اعتقاد نویسنده در دنیایی که ما زندگی می‌کنیم پیشرفت از امروز تا فردا صبح است. به ‌قدری این دنیای مجازی به‌سرعت تغییر می‌کند که تا همین پنج سال دیگر اتفاق‌های خیلی عجیب و غریب خواهد افتاد و این قانون‌ها هم اگر باشد باز هم خانم‌های ما کار خودشان را خواهند کرد و موفق هم خواهند شد. من به شما قول می‌دهم با توجه به رشد تکنولوژی و شبکه های اجتماعی در آینده ایی نه چندان دور شاهد فروپاشی رژیم اسلامی و قوانین ضد حقوق زن و بشر میباشیم

حسام عطارزاده


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.