حسام طوسی

Tuesday, June 24, 2014

بازداشت بازیگران وکارگردان کلیپ ویدئویی " گل برای ایران "

.
 بازیگران و تمامی هنرمندان سهیم در تهیه این ویدئو کلیپ زیبا، بعلت مغایر داشتن محتوای این اثر با موازین و فرهنگ اسلامی  مورد غضب رژیم  قرار گرفته و تحت تعقب قانونی اند.

 به گزارش «محبت نیوز» تعدادی از جوانان ایرانی در تشویق تیم ملی فوتبال ایران ،کلیپ ویدئویی به نام " گل برای ایران " تهیه کرده اند.
این کلیپ ویدوئویی از رسانه های خارج از ایران و ماهواره پخش گردید و مورد استقبال هم میهنان در داخل و خارج از کشورقرار گرفته است.
بازیگران و تمامی هنرمندان سهیم در تهیه این ویدئو کلیپ زیبا، بعلت مغایرت داشتن محتوای این اثر با موازین و فرهنگ اسلامی مورد غضب رژیم قرار گرفته و تحت تعقب قانونی اند.
به گزارش شهرزاد، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان روز دو شنبه گفت که "دو تن از بازیگران این فیلم که هردو 23 ساله هستند در شاهرود دستگیر شده اند و کارگردان این فیلم نیز که 26 ساله است و در رشته عکاسی فعالیت می کند شناسایی و دستگیر شده است."
طی چند روز گذشته نیز برخی از نمایندگان مجلس نسبت به پوشش و آرایش برخی از هنرمندان ایرانی در برزیل اعتراض کردند.
از جمله احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با نامتعارف خواندن پوشش هنرمندان ایرانی در کشور برزیل برای حضور در مسابقات جهانی 2014، گفت: "هنرمندان باید افرادی ارزشی – اسلامی باشند و این نوع پوشش برای هنرمندانی که در کشور فعالیت می‌کنند کار پسندیده ای نیست. او می گوید که این مهم جای سئوال دارد که آنان با حمایت کدام نهاد به برزیل سفر کرده اند .وی اضافه می کند این مسئله و پوشش هنرمندان نیز باید مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد."
براستی آیا می توان شادی و پایکوبی را از زمینه های زندگی اجتماعی وفرهنگی ملتی حذف کرد؟ پاسخش روشن است.
محبت نیوز

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.