حسام طوسی

Sunday, August 29, 2021

نقص حقوق زنان و دختران در شرع اسلام توسط حکومت اسلامی طلبه های ایران و امارت اسلامی طالبان افغانستان

 


پس از شورش 1357 توسط اسلامگرایان وابسته به خمینی و به روی کار آمدن رادیکالهای جهادی و تسلط بر تمامی ارکان قدرت در نهادهای دولتی زنان جامعه از کمترین حقوق شهروندی و انسانی محروم شدند . زنانی که با ضرب و شتم کمیته انقلاب اسلامی و پلیس شریعت به دلیل بد حجابی بازداست میشدند و میشوند ! زنانی که حتی کوچک ترین شادی آنها با سنگین ترین قوانین شریعت تبدیل به کابوسی وحشتناک شده است. زنان ایرانی که حتی اجازه آواز خواندن ندارند !این وعده دروغین آزادی توسط خمینی مشروط شد به قوانین اسلامیت و شرع اسلام مورد تایید حکومت . حال بخوانید یکی از آیه های قرآن و تفکر کنید به اعمال تروریستهای طالبان وطنی و افغانی .

قرآن: سوره النساء 4 ( آیه 24 )

وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاءِ إِلَّا مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُمْ مَا وَرَاءَ ذَلِكُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِكُمْ مُحْصِنِينَ غَيْرَ مُسَافِحِينَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً وَلَا جُنَاحَ عَلَيْكُمْ فِيمَا تَرَاضَيْتُمْ بِهِ مِنْ بَعْدِ الْفَرِيضَةِ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمً.

و نیز زنان شوهردار بر شما حرام است؛ مگر آنها را که از راه اسارت مالک شده‌اید.از کتاب خدا پیروی کنید و جز اینها ،زنان دیگر هر گاه در طلب آنان از مال خویش مهری بپردازید و انه را به نکاح در آورید نه به زنا ،بر شما حلال شده اند و زنانی را که از آنها تمتع میگیرید واجب است که مهرشان را بدهید و پس از مهر معین ،در قبول هر چه هر دو بدان رضا بدهید گناهی نیست هر آینه خدا دانا و حکیم است. 




پس از تفکر و اندیشیدن به آیه بالا و دیگر آیات قرآن در میابیم که در شریعت اسلام خود زن به دنیا آمدن جرم میباشد و وعده آزادی به شرط اسلامیت مورد تایید حکومت منتهی به نقص گسترده حقوق زنان در رژیمهای فاسد اسلامی در دو وجهه شیع و سنی شده میباشد.

اگر به صحبتهای سخنگوی گروه تروریستی امارت اسلامی طالبان گوش کنیم در 26 مرداد 1400 درباره آزادی زنان، شباهت بسیاری به وعده های دروغین روح الله خمینی در 26 دی ماه 1357 در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در نوفل لوشاتوی پاریس دارد که هر دو وعده آزادی زنان دادند به شرطی که در ( چهارچوب شریعت اسلامی ) باشد.

 

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

 

حسام عطارزاده   



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.