حسام طوسی

Friday, March 28, 2014

استمداد ریحانه جباری برای رهایی از اعدام


شوريده ايراني میگوید: مرا هم اعدام کنید ... من ریحانه هستم ... من هم برای دفاع از حیثیت خود، همان را میکردم که ریحانه کرد ...
پس من را هم اعدام کنید ... اگر شرافت در قاموس شما مفهومی ندارد من را هم اعدام کنین ... اگر دفاع از ناموس برای جمهوری اسلامی مفهومی ندارد، من را هم اعدام کنید ... من فریاد میزنم ... من ریحانه هستم ... مرا اعدام کنید!
ریحانه جباری، ۲۶ ساله، طراح دکوراسیون ، مادرش یکی از مدرسان و بازیگران تآتر است او طی ماجرای پیچیده‌ توسط مردی که هم‌سن پدر اوست و از کارکنان وزارت اطلاعات بوده است به خانه‌اش برده می‌شود و قصد تجاوز به او را داشته است و ریحانه برای فرار از دست او چاقویی را به کتف او می‌زند و می‌گریزد. ضربه او کشنده نبوده است اما براثر خون‌ریزی جان می‌دهد. اکنون او زیر تیغ اعدام است. حکم اعدامش برای اجرا به دایره‌ی احکام رفته است!
شرح ماجرا را در لینک زیر به نقل از سایت سازمان مدارای جهانی بخوانید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.