حسام طوسی

Wednesday, March 12, 2014

«دستگیری وبلاگ‌نویسی که علیه دانشگاه می‌نوشت»

رییس پلیس فتای استان خراسان شمالی از دستگیری عامل انتشار شایعه و نشر اکاذیب در یکی از دانشگاه‌های شهرستان بجنورد توسط ماموران پلیس فتا خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور در رابطه با جزئیات این خبر گفت: یکی از شهروندان و پرسنل یکی از دانشگاههای شهرستان بجنورد شکوائیه‌ای مبنی بر بارگزاری مطالب توهین‌آمیز و منتسب نمودن اعمالی برخلاف حقیقت نسبت به وی و پرسنل دانشگاه در وبلاگی، درخواست رسیدگی به این موضوع را داشت.
وی در مورد اقدامات صورت گرفته بیان داشت: ماموران با مشاهده مستندات شاکی و رصد و پایش صورت گرفته در فضای مجازی و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مراتب در دستورکار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت و با عنایت به اقدامات فنی و با پی‌جویی سایبری، گردانندگان وبلاگ طی فرایند پیچیده‌ای شناسایی شدند.
رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی با اشاره به دستگیری متهم اصلی، خاطرنشان کرد: متهم طی بازجویی و ارائه مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف کرده و اذعان داشته برای سرگرمی و جلب توجه هم دانشگاهیان خود اقدام به بارگذاری اکاذیب کرده است.
خاکشور همچنین اضافه کرد: پرونده متشکله به همراه متهم دستگیر شده و مستندات مربوطه، برای سیر مراحل قانونی و ارشاد قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.