حسام طوسی

Saturday, January 27, 2018

نقش مخرب رژیم اسلامی ایران و سیاستهای غلطش در منطقه در دوران رهبری خمینی و خامنه ایی



از بدو و ظهور رژیم استبدادی اسلامی ایران و سیاستهای ماجراجویانه آن در منطقه خاورمیانه ،جزء سقوط ارزش ریال و کم کردن اعتبار و عزمت ایرانی ،هیچ ثمر دیگری برای ایران زمین به بار نیاورد هیچ ،که خمینی با لجاجت پس از دو سال از گذشت جنگ حاضر به صلح نشد و به گفته خود می خواست از طریق فتح کربلا به قدس برسد ،عملا ایران بزرگ را به 100 سال عقب فرستاد.


خمینی با کمک به گروهای تندرو و جهادی اسلامی عملا خود و نظام ایران را دشمن درجه یک کشورهای همسایه اهل تسنن نمود که میتوان اشاره داشت به ماجرای ضرب و شتم در عربستان سعودی که به روابط تیره دیپلماسی منجر شد تا کمک به گروهای شبه نظامی تندرو در کشورهای لبنان ،فلسطین ،سوریه وغیرو .... که در محور ایدولوژی خمینی رقم می خورد.
خمینی نه تنها برای تثبیت قدرت و حفظ نظام ایدولوژیک گرای اسلامی در منطقه دست به عملیاتهای آشوب گرانه می زد بلکه تمامی منابع و ثروت ملی را در اختیار حلقه های خودی قرار داده بود برای سرکوب فعالین سیاسی و عقیدتی داخلی مبنی بر عدم روشن گری و آگاهی سازی.
موارد ذکر شده تنها مختص به خمینی نبود،از آنجا که انسانهای بی خرد سیاستهای بی خردانه را اتخاذ می کنند ،دوران رهبری سید علی خامنه ایی هم با ترویج خشونت در سطح بین الملل عملا ایران را به پرتگاه روابط دیپلماسی ،سیاسی و اقتصادی کشانیده .
اما ماجراجوی های و نقش مخرب رژیم اسلامی ایران با روی کار آمدن بچه چاله میدان ( محمود احمدی نژاد) شکل تازه ای به خود گرفت .علی خامنه ای که هیچ موقع نتوانسته بود در ایران به عنوان یک شخص دارای قدرت (( بدین جهت میگویم که در زمان خمینی پست نمادین ریاست جمهوری داشته و حرفی در مقابل موسوی نخست وزیر نداشت و در دوران هاشمی رفسنجانی هم چون هاشمی او را به قدرت رسانده بود نمی توانست ارض اندام کند و در دوره خاتمی میدانست که اکثریت رای مردم را داراست)) افکار انتقام جو و قدرت طلب خود را اجرا کند.توانست از طریق سپاه پاسداران و نیروهای قدس سپاه ایدولوژی صدور انقلاب اسلامی را با پولهای سرشار از ثروت ملی و نفت و دادن به گروهای خشونت طلب اسلامی را تربیت و به مرزهای خارج از ایران فرستاده برای ایجاد تفرقه و خراب کاری و عملیاتهای جهادی بر علیه نیروهای خارجی در کشورهای عراق و افغانستان و حمایت از جنایات بشار اسد و گروه شورشی حوثی ها در عمان .
سیاستهای تنش زا رژیم اسلامی ایران برای ساختار یک هلال شیعه در جهت خرابکاری در کشورهای منطقه نه تنها جایگاه رژیم اسلامی را متزلزل کرده بلکه عملا ایجاد یک تنفر عمیق در بین مردمان سنی مذهب این کشورها نسبت به ایران نموده.
نویسنده از دوران ما قبل انقلاب تجربه ای ندارد ولی وقتی از قدیمی ها می شنود زمانی که ایران متحد شماره یک آمریکا در منطقه بوده از چه عزمت و احترامی برخوردار بوده تا آنجا که امنیت خلیج فارس در دست ایران بوده حال در دوره کنونی خود مردمان ایران از دست حاکمان ایران در امان نبوده!
نتیجه ای که می خواهم از این مقاله بگیرم این است با توجه به سیاستهای ماجراجویانه و غلط رژیم اسلامی در پی نابودی اسرائل و حمایت از شبه نظامیان تروریست که منجر به تحریمهای گسترده از سوی ایالات متحده آمریکا شده، که همین امر باعث رشد سعودی قیمت دلار و دیگر اجناس شده که شوز بختانه ملت ایران می بایست هزینه افکار مخرب حاکمان اقتدار گرا و توتالیته  را بپردازند.
حسام عطارزاده
1.27.2018


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.