حسام طوسی

Thursday, February 3, 2022

بهمن ماه آمد با مردی به نام روح الله خمینی از جنس خون ، انتقام و کینه

 


از همان روزهای نخست شورش، خمینی شروع به اعدام مخالفان و دگر اندیشان کرد و روند دادرسی های ناعادلانه و اتهامات غالبا بی پایه و مبتنی بر شعارهای انقلابی بود.متهمان از داشتن وکیل محروم بودند و دادگاهی اگر برگزار می شد چند دقیقه ایی بیشتر طول نمی کشید!.با توجه به صحبتهای خمینی که اسلام با خون زنده میماند درطی 43 سال گذشته ،ایران همیشه بیشترین تعداد اعدام نسبت به جمعیت خود داشته است . بر اساس قوانین برخواسته از فقه شیعه و شریعت اسلام ، قاضیان به راحتی حکم بر ستاندن جان انسانها را داده اند و از نتایج این انقلاب بی ارزش شدن جان انسانها بوده است.



 با شورش سال 1357 توسط کمونیستها و اسلام گراین تندرو که باعث روی کار آمدن خمینی انجامید او توانست با وعده های پوچ اقتصادی قشر بزرگی از جامعه را فریب دهد.روح الله خمینی که درک مناسبی از علم اقتصاد نداشت از صحبت معرف او که اقتصاد را مسئله متعلق به خر و الاغ میدانست میتوان اشاره داشت.مرد کینه توز اگر از پایه ترین مناسبات مربوط به اقتصاد و بودجه به صورت علمی آگاه بود هرگز روی یک صندلی در بهشت زهرا نمی شست و وعده آب و نفت مجانی نمیداد!

نویسنده با بیان اینکه شورش ( انقلاب )57 را یک ترادژی هولناک در تاریخ ایرانیان میداند که موجب روی کار آمدن حکومتی فاسد و فاشیستی اسلامی شد که حداقل ها را برای یک زندگی راحت و آسوده از اکثر ایرانیان را سلب کرده است با این پرسشی که با توجه به سوال خبرنگار از خمینی که چه احساسی دارید که بعد از 15 سال به ایران برمیگردید؟ و او پاسخ میدهد : " هیچی " ! به نظر نویسنده ایرانی که چنین نسبت به ایران بی احساس و بی عاطفه بود هرگزنمی توانست جامعه را به سوی آینده و تحولات رو به رشد برای ایران و ملت ایران را رقم بزند .


حسام عطارزاده



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.