حسام طوسی

Tuesday, August 3, 2021

ابراز تاسف جلاد تهران ابراهیم ریسی به دلیل ناتوانی بوسه به دستان رهبری بخاطر کرونا




امروز سه ‌شنبه، ۱۲ مرداد، مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اسلامی حاکم برایران با حضور سرکرده نظام اسلامی علی خامنه‌ای، برگزار شد! جای تعجب اینجاست که جلاد تهران پس از دریافت حکم تنفیذ ، از اینکه نتوانسته است به دلیل شرایط کرونا، دست سر کرده قاتلین به خون ملت ((علی خامنه‌ای )) را ببوسد، ابراز تاسف کرد و گفت بوسیدن دست رهبر «شرط ادب و احترام» است!!

آقای رییسی (( جلاد تهران )) ابراز تاسف نکن! تو قبلا و در دهه های گذشته با صدور احکام اعدام و حلق آویز کردن ملت ایران با اعلام خشونت و جنایت در تاریخ ایران سرسپردگی و دستمال به دست بودنت را ثابت کردی .

آقای رییسی (( جلاد تهران )) ابراز تاسف نکن! رسیدن به مقام ریاست جمهوری تو نقطه عطفی در تاریخ نظامی گری و اقتدار گرایی رژیم اسلامی صورت میپزیرد . نه اینکه تو سیاست مداری باهوش و مقتدر هستی بلکه بی اراده ترین و بی صفت ترین انسانی هستی که اربابان تو میتواتتد کثیف ترین و بدترین و جنایات را به دست تو به انجام برسانند!

آقای رییسی (( جلاد تهران )) ابراز تاسف نکن! تو کشتن و سربریدن را نه به دلیل کسب قدرت بلکه هدف نهایی میدانی و همواره برای ارتکاب جنایت در آمادگی بسر میبری و رهبر تو با گماشتن تو به این مقام از تو هیولای سر سپرده برای انجام کثیف ترین سیاستهای بشر ستیزانه خود بهره گرفته و میگیرد .

حسام عطارزاده

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

 

 

 

 



 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.