حسام طوسی

Wednesday, January 30, 2019

«سینا مولودیان» نوکیش مسیحی در اصفهان بازداشت شد



گزارش‌ها حاکیست «سینا مولودیان» نوکیش مسیحی از اهالی اصفهان، سوم بهمن‌ماه ۱۳۹۷، توسط وزارت اطلاعات در منزل مسکونی خود بازداشت و روانه زندان شده است.
این نوکیش مسیحی ۲۶ ساله هنگام بازداشت با خشونت شدید ماموران امنیتی روبرو گردید. پدر و مادر سینا هنگام هجوم ماموران در خانه حضور داشتند و شاهد دستگیری فرزندشان بودند. ماموران او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و در حالی که کبودی بر روی چهره و اطراف چشمان او آشکار بوده وی را با خود برده‌اند.
وبسایت «ماده ۱۸» گزارش داده برای بازداشت او «هشت لباس شخصی» که خود را از طرف وزارت اطلاعات معرفی کردند مامور شده بودند. آنها بدون نشان دادن حکم جلب پس از شکستن در خانه وارد منزل این شهروند مسیحی شدند.
امنیتی‌ها پس از تفتیش خانه، تلفن همراه، کامپیوتر و همچنین کتاب مقدس شخصی، تعدادی کتاب و «سی‌ دی» را نیز ضبط کردند و با خود بردند. ماموران گفته‎اند این نوکیش مسیحی ماه‌ها تحت نظر بوده است.
“سینا مولودیان” چند ساعت پس از بازداشت با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کرد و به آنها اطلاع داده که در زندان «دستگرد» است. به سینا گفته‌ بودند پرونده او به دادگاه ارسال شده و به زودی تفهیم اتهام می‎شود اما این اتفاق نیفتاده و پس از پیگیری‌های فراوان خانواده هیچ یک از مقامات قضایی حتا محل بازداشتگاه او را تایید نکرده‌اند.
محبت نیوز

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.