حسام طوسی

Saturday, October 20, 2018

دیدار جمعی از فعالان مدنی با مادر «ابراهیم فیروزی» نوکیش مسیحی زندانی+ویدیو

مادر «ابراهیم فیروزی» مبتلا به بیماری سرطان است او یک سال است که نتوانسته فرزند دربند خود را ملاقات کند

به گزارش «محبت نیوز» جمعی از فعالین مدنی با مادر ‘ابراهیم فیروزی’ نوکیش مسیحی محبوس در زندان رجایی شهر کرج دیدار کردند.
مادر ابراهیم مبتلا به بیماری سرطان است، او یک سال است که نتوانسته فرزند دربند خود را ملاقات کند. بینایی او به شدت کم شده و می‎گوید تنها آرزویی که دارد آزادی و دیدار دوباره با فرزندش است.
شنیده‎ها حکایت از آن دارد که وضعیت جسمی این زندانی عقیدتی خوب نیست و مدت‎هاست گرفتار درد شدید دندان است اما مسئولان زندان او را از خدمات پزشکی مناسب محروم کرده‌اند.
بنا به گفته یک منبع مطلع در رابطه با وضعیت این زندانی مسیحی «ابراهیم به دلیل عدم دسترسی به پزشک متخصص دندان با درد دندان که اکنون فک و صورت او را هم فرا گرفته است دست و پنجه نرم می‌کند. او حتی دیگر قادر به خوردن غذا نیز نمی‌باشد.»
این منبع ادامه داد «مادر این زندانی سیاسی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان و همچنین از دست دادن بینایی خود دیگر امکان ملاقات کابینی با فرزندش را ندارد و عدم موافقت با درخواست مرخصی ابراهیم نیز شرایط او را وخیم کرده است.» مسئولان زندان با چراغ سبز نهادهای امنیتی و غذایی او را زیر فشار قراردادند و اجازه نمی‎دهند به مرخصی برود و با وجود اینکه نیمی از دوران محکومیت خود را طی کرده اجازه استفاده از آزادی مشروط را به وی نمی‎دهند!
ابراهیم فیروزی در فروردین ماه ۱۳۹۴ توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران به ریاست ‘قاضی مقیسه’ به اتهام تشکیل گروه به قصد برهم زدن امنیت کشور به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد و این حکم پس از مدتی در دادگاه تجدید نظر استان تهران تایید شد.
وی علاوه بر این حکم ۵ ساله بر اساس حکم قبلی پس از آزادی به شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان تبعید خواهد شد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.