حسام طوسی

Thursday, December 28, 2017

بازداشت ۵۲ نفر در تجمع امروز در مشهد

عکسی از تجمع مردم در مشهد قبل از حمله پلیس.



حسن حیدری، سرپرست دادسرای انقلاب مشهد، روز پنجشنبه هفتم دی گفته است، ۵۲ نفر در جریان تجمع اعتراضی در این شهر بازداشت شدند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به اینکه در تجمع امروز ۵۲ نفر دستگیر شدند، ادامه داد: “قانون به هیچ‌وجه با افرادی که بخواهند با سوءاستفاده از شرایط اجتماعی مزاحمتی برای سایر شهروندان و اختلال در امنیت ایجاد کنند، مماشات نمی‌کند”.
وی خاطرنشان کرد: “تجمع امروز فاقد مجوز بوده است”.
لازم به یادآوری است امروز مردم چند شهر مختلف خراسان رضوی از جمله مشهد و نیشابور در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی تجمع کردند. ماموران امنیتی علیه معترضان از ماشین آب‌پاش و گاز اشک‌آور استفاده کردند.
پیش از این در شبکه‌های مجازی از مردم خواسته شده بود در این تجمع شرکت کنند. با این حال فرمانداری مشهد روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرده بود هیچ سازمان، تشکل و یا گروهی درخواستی مبنی بر تجمع نداشته و مجوزی هم در این خصوص صادر نشده است و هر گونه اقدام احتمالی در این رابطه غیرقانونی است.
با این حال در تصاویری که به صورت گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده است، تجمعاتی در مشهد، کاشمر و نیشابور اتفاق افتاده است و معترضین شعار مرگ بر گرانی و شعارهایی در انتقاد از مسئولان کشور سر داده اند.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.