حسام طوسی

Wednesday, September 20, 2017

سخنان عوام فریبانه روباه بنفش ( حسن روحانی ) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد

حسن روحانی در آغاز سخنرانی خود تاکید کرد که «حقوق بشر و حقوق شهروندی، در کنار اسلامخواهی و عدالتجویی، از مهم ترین خواسته های مردم ایران بوده است !!
حال باید از آخوند روحانی پرسید شما که خود را حقوق دادن میدانی و از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده ای از کدام حقوق بشر! و کدام حقوق شهروندی! در طول این 37 سال از بدو تولد این نظام جنایتکار که به حق از مهم ترین خواسته های مردم ایران بوده به مردم داده شده!
اینجانب به آخوند روحانی جهت اطلاع عرض مینماید که حقوق بشر از زمان کوروش کبیر در ایران بزرگ بوده و همچنین به خارج از مرزهای ایران هم رفته و هم اکنون از بندهای اعلامیه جهانی حقوق بشر هم که میباشد، از خواسته های مردم ایران بعد از انقلاب فاسد اسلامی گرفته شده! و حال چرا باید مردم فکر و انرژی خود را برای پس گرفتن این خواسته ها بگذارندرا ؛از سرمداران جنایتکار این رژیم پرسید؟
همچنین به آخوند روحانی باید گوشزد کرد که حقوق بشر در کنار اسلام خواهی هیچ موقع از خواسته های مردم ایران نبوده و نخواهد بود به دلیلی که مردم ایران با فهم و شعور خود می دانند که اسلام و شریعت اسلام تضاد اساسی با مبانی حقوق بشر و حقوق شهروندی دارا می باشد.که از جمله میتوان اشاره کرد به نصف حقوق زن نسبت به مرد ! و نصف حقوق غیر مسلمان نسبت به مسلمان و دادگاهای غیر علنی و صدور انبوه احکام اعدام و غیره .......
نویسنده با بیان اینکه حسن روحانی با عوام فریبی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نه تنها نتوانست از حقوق مردم ایران دفاع کند بلکه اعتماد روسای دیگر کشورها را از از دولت ایران سلب نمود!

حسام عطارزاده

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.