حسام طوسی

Saturday, September 19, 2015

عباس لسانی، در زندان اردبیل وارد دهمین روز اعتصاب غذا شد

abbas lesani

عباس لسانی، فعال مدنی استان اردبیل در حالی دهمین روز از اعتصاب غذای خود را پشت سر می گذارد که همچنان خانواده ی وی اجازه ملاقات و تماس با او را ندارند و از سلامتی او نیز بی خبر هستند.
عباس لسانی فعال مدنی آذربایجان، در حالی وارد دهمین روز اعتصاب غذای خود می شود که هنوز مسئولین زندان اردبیل و قاضی ناظر زندان دادگستری، به خواسته های وی که منطبق بر آئین نامه ی اجرائی سازمان زندان هاست ترتیب اثر نداده اند.
عباس لسانی که قبلا نیز چندین بار دستگیر و زندانی شده است، این بار در تاریخ اول تیرماه سال جاری، در هنگام مراجعه به محل کار خود، جهت اجرای یک سال حبس تعزیری بازداشت و روانه ی زندان اردبیل شده است.
وی از بدو ورود به زندان اردبیل، تحت فشار مسئولین زندان از جمله نگهداری در بند متهمین به قتل و سایر جرائم خشونت بار همچنین تهدید به انتقال وی به زندانی دور از محل زندگی اش قرار داشته است و نسبت به این فشارها معترض است.
این اعتصاب غذا، سومین اعتصاب غذای آقای لسانی در طول بازداشت اخیرش بوده است.
لازم به ذکر می باشد، قاضی اسد پور رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اردبیل در متن دادنامه ی صارده، اتهام منتسب به آقای لسانی را تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی، به دلیل شرکت ایشان در تجمع اعتراض به رد “طرح دو فوریتی آبرسانی به دریاچه ی ارومیه در مجلس” عنوان کرده است.
منبع:هرانا

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.