حسام طوسی

Saturday, May 9, 2015

مرد مسلمان آمریکایی به قتل دانشجوی نوکیش مسیحی ایرانی متهم شد





.
 
 
 
 
 
به گزارش «محبت نيوز»، خبرگزاری اسوشيتدپرس، گزارش داده که اطلاعات جديد در دادگاه علی اواد محمود عسران و همسرش شمو علی الربده مطرح شده که به قتل خانم باقرزاده متهم‌اند.
به گفته راديو آزاد اروپا، دادستانان در دادگاه گفتند که خانم الربده در شبی که همسرش، دختر ايرانی را به قتل رساند، در صندلی جلوی خودروی گلاره باقرزاده نشسته بود. دادستانان همچنين گفتند که خانم الربده تلفن آزاردهنده همسرش به دختر ايرانی را شنيده بود.
علی عسران علاوه بر قتل خانم باقرزاده، به قتل کاتی بيورز، هم‌خانه‌ای و دوست پسر دخترش نيز متهم شده است.
در خانه متهم فهرستی يافت شده که نام افرادی که بايد کشته می‌شدند بر روی آن درج شده است.
گلاره باقرزاده، دانشجوی فناوری ژنتيک مولکولی در دانشگاه پزشکی تگزاس بود که در دی‌ماه ۱۳۹۰ به قتل رسيد. وی قبل از اینکه کشته شود هم شغلی در یک مرکز تحقیقات ژنتیک در ویرجینیای شمالی پیدا کرده بود.
خانم باقرزاده از تهران به بوداپست رفت و سپس از آنجا در سال 2007 به شهر هوستون در ایالت تگزاس آمریکا رفت تا نزد والدین و برادر کوچکترش به نام علی بماند. وی در منزل پدر و مادرش ماند و در یک کلیسای باپتیست در همان نزدیکی به صورت داوطلبانه به کار ترجمه موعظات به فارسی و آموزش پیانو به کودکان پرداخت. وی سپس وارد دانشگاه تگزاس شد و در رشته ژنتیک مشغول تحصیل شد.
کتی سلطانی، از پایه گذاران گروه سبز هوستون می گوید: "که گلاره باقرزاده متأسف ازظلم های دولت اسلامی ایران طی مراسمی در یک کلیسای باپتیست به مسیحیت گروید."
محبت نيوز

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.