حسام طوسی

Thursday, December 4, 2014

بسیجی جهرمی: از چاقو زدن به زنان به آرامش می رسم

Mohamad-beheshtifar
سیجی جهرمی که حداقل به ۴ تن از زنان این شهر با چاقو حمله کرده بود، می گوید که این کار باعث آرامشش شده است.
سایت سحام نیوز پیشتر گزارش داده بود که ۱۱ مورد از حمله به زنان و دختران در شهرستان جهرم استان فارس ثبت شده است.
شماری از این افراد دانشجویانی بودند که در این شهر تحصیل می کردند.محمد بهشتی فر۲۲ ساله، بسیجی اهل جهرم که با چاقو باسن دانشجویان دختر را زخمی نموده بود،  روز پنج‌شنبه ۶ آذرماه دستگیر شد.پدر وی سرهنگ سپاه پاسداران و فرمانده بسیج قطب آباد است.

هدفم «اقدام عملی برای نهی از منکر» بود

ضارب بسیجی گفته است که بعد از سخنان یک روحانی که «ریختن خون بدحجاب را مباح شمرده است» و برای «نهی ازمنکر» این کار را کرده است.
برخی از افراد سعی کرده اند که گزارش «عدم سلامت روانی» وی را از پزشکی قانونی برای فرار از مجازات تهیه کنند.
یکی از قربانیان این حادثه به سحام گفته است: «من ساعت هشت شب روز دوشنبه در حال برگشتن به خانه بودم. دقیقاً لحظه‌ای که می‌خواستم بپیچم داخل کوچه این اتفاق افتاد. یک موتورسوار به خودروی من نزدیک شد و به داخل خودرو اسپری پاشید، به‌طوری که چشمانم سوخت و به سرفه افتادم. از ترس این‌که بیهوش نشوم نفسم را حبس کردم، سوئیچ را از خودرو برداشتم و از آن پیاده شدم و او نیز از موتور پیاده شد و به سمت من آمد. مدام تکرار می‌کرد اگر صدایت را قطع نکنی چاقو می‌زنم و من وقتی دیدم در دستش چاقو دارد ساکت شدم. با این حال ضربه محکمی به پهلویم وارد کرد و وقتی می‌خواست برود با چاقو ضربه‌ای نیز به دست راستم زد».
بر اساس گفته های وی ضارب به پلیس گفته است که «وقتی به زن‌ها چاقو می‌زنم به آرامش می‌رسم».
منبع: دانشجو نیوز

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.