حسام طوسی

Tuesday, December 23, 2014

معنای فاشیستی ولایت فقیه از زبان مامورخامنه ای در سپاه:ولی فقیه تجلی توحید است بهمین جهت نباید سوالی درکار باشد فقط تسلیم و لبیک..


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: وقتی با ولی خدا حرکت می‌کنیم باید بپذیریم که ولایت فقیه تجلی توحید است به همین علت نباید سئوالی در کار باشد بلکه فقط تسلیم باشیم و به امر ولی فقیه لبیک گوییم.
به گزارش ایلنا٫حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در چهارمین روز از مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان قم که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، ابراز کرد: امروزه باید با بصیرت و آگاهی چهره دشمن را شناسایی کرد.
وی اضافه کرد: معاویه با سیاست بالایی در دوران امام حسن(ع) توانست با قدرت و پول مردم را به گمراهی بکشاند و در این راستا از نیرنگ‌های بسیاری استفاده کرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه معاویه با سیاست خود به دنبال تخریب شخصیت امام حسن(ع) بوده است، تصریح کرد: اینکه او در مذاکره خود را پیرو خواسته‌های فرزند پیغمبر دانست نیرنگی بود که مردم را فریب دهد.
وی با اشاره به برخی از رفتارها و افکار یزید برای به شهادت رساندن امام حسین(ع)‌ تصریح کرد: اینکه امروزه دشمنان اسلام همانند معاویه عمل می‌کنند یا یزید بسیار حائز اهمیت است.
حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: امام حسن(ع) اعتقاد داشتند که با نرسیدن معاویه به هدفش پیروزی به دست خواهد آمد و نیروهای معاویه آماده بودند که با دیدن حرکتی از امام حسن(ع) فرهنگ و سنت اهل بیت(ع) را از بین ببرند.


وی با تاکید بر اینکه امام حسن(ع) برای بقای اسلام صلح با معاویه را پذیرفت، عنوان کرد: فرستادگان الهی نیز همانند معبودشان از دیگران استعداد بیشتری دارند و دومین امام شیعیان نیز بخشی از این توانایی‌ها را نمایان و شرایط ویژه‌ای را در صلح‌نامه عنوان کرد در نتیجه معاویه در تنگنا قرار داده شد.
حاجی‌صادقی ادامه داد: پاره‌کردن صلح‌نامه توسط معاویه نقشه‌های این حلیه‌گر را نمایان کرد و مردم کوفه نیز نسبت به نقشه‌های پلیدانه او آگاه شدند.
وی با بیان اینکه امام حسن(ع) بدون هیچ ابزاری توانست فتنه معاویه را کنترل کند، گفت: در مبارزه با دشمن باید به شیوه تهاجم توجه داشته باشیم زیرا در برابر فتنه و جنگ فرهنگی، جنگ نظامی جواب نخواهد داد.
حاجی‌صادقی تصریح کرد: جنگ نرم دارای ابزارهای خاصی است و افرادی که در این عرصه نیز به مبارزه با دشمن می‌پردازند باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: وقتی با ولی خدا حرکت می‌کنیم باید بپذیریم که ولایت تجلی توحید است به همین علت نباید سئوالی در کار باشد بلکه فقط تسلیم باشیم و به امر ولی فقیه لبیک گوییم.
وی در پایان مطرح کرد: مظلومیت امام حسن(ع) به این است که شیعه هر کجا بحث نرمش باشد از ایشان یاد می‌کند در صورتی که ایشان با صلح خود پشت معاویه را به خاک مالیدند.
منبع: روشنگری

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.