حسام طوسی

Thursday, August 21, 2014

ضرب و شتم محسن برزگر در زندان بابل توسط یک مجرم خطرناک

mohsen barzegar
محسن برزگر فعال دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در زندان متی کلای بابل مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
خبرگزاری هرانا گزارش کرده است روز گذشته یک مجرم خطرناک محکوم به اعدام، پس از درگیری لفظی با محسن برزگر، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.
بر اساس گزارشات رسیده این مجرم خطرناک در حضور سایر زندانیان و سر وکیل بند زندان متی کلای بابل، ابتدا برزگر را به مرگ تهدید کرده و سپس ضرباتی را به بدن وی وارد کرده است.
گفتنی است محسن برزگر عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت و عضو ستاد دانشجوئی مهدی کروبی در بابل پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به مدت یک ماه در اداره اطلاعات شهرستان بابل بازداشت شد و از سوی دادگاه انقلاب شهرستان بابل به ۱۰ ماه حبس تعزیری و یک سال محرومیت از تحصیل محکوم شده بود.
وی بار دیگر در جریان برگزاری تجمع ۲۵ بهمن سال ۸۹ بازداشت و به حکم دادگاه انقلاب شهرستان بابل به ریاست قاضی باقریان به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد.
پدر محسن برزگر در رابطه با این حادثه به هرانا گفته است: «ما با مسئولان زندان متی کلا صحبت کرده‌ایم و به ما قول پیگیری موضوع را داده‌اند.»
گفتنی است این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که در گذشته نیز زندانیان سیاسی که دوره محکومیت خود را در زندان متی کلای بابل می‌گذراندند، مورد توهین و آزار و ضرب و شتم قرار گرفته بودند، اما مسئولان زندان برای جلوگیری از این وضعیت تا کنون اقدامی نکرده‌اند.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.