حسام طوسی

Thursday, August 28, 2014

قتل یک جوان ماهیگیر هرمزگانی بدست نیروی انتظامی

سلیمان میهندوست جوان ۲۵ ساله هرمزگانی، هنگام بازگشت از ماهیگیری مورد اصابت گلوله نیروی انتظامی قرار گرفت و در دم کشته شد.
 سلیمان میهندوست جوان ۲۵ ساله روستای «کلمتلی» هرمزگان هنگام بازگشت از ماهیگیری بواسطه شلیک مستقیم نیروی انتظامی به قتل رسید.
یکی از بستگان وی در این رابطه به گزارشگر هرانا گفت: «سلیمان میهندوست هنگامی که ساعت ۷ شب پانزدهم مرداد ماه قایق ماهیگیری خود را ترک کرده و سوار بر ماشین لندکروز به منزل باز می‌گشت، در نزدیکی اسکله با گلوله مستقیم پلیس کشته شد» وی تاکید کرد «ماموران نیروی انتظامی به خیال اینکه سلیمان قاچاقچی سوخت است به سر وی شلیک کرده بودند و البته قبل از شلیک هم هیچ دستور ایستی صادر نکرده بودند»
بر اساس گزارشات دریافتی، خانواده میهندوست نسبت به این قتل اعلام شکایت کرده‌اند و هر چند مقامات قضایی منطقه به صورت ضمنی خطاکار بودن نیروی انتظامی را اعلام کرده‌اند با این حال هیچ مامور خاطی در این رابطه تاکنون بازداشت نشده است.
لازم به ذکر است طی هفته جاری «محمد اورنگی» و «محمد عیسیایی»، دو شهروند هرمزگانی دیگر که هر دو نیز کمتر از ۲۵ سال سن داشتند به شیوه مشابهی توسط نیروی انتظامی به قتل رسیده‌اند.
منبع: هرانا

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.