حسام طوسی

Friday, May 23, 2014

درخواست دختران حزب الله:لیلا حاتمی را شلاق بزنید و زندانی کنید

.
دختران حزب اللهی براساس ماده ۶۳۸ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی خواستار صدور «حکم شلاق و حبس» برای لیلا حاتمی شده‌اند.
به گزارش « محبت نیوز» ، خبرگزاری «تسنیم» گزارش کرد گروهی از دختران «دانشجوی حزب‌الله» از لیلا حاتمی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده‌اند.
به نقل از دیگربان، این دختران حزب‌الله در شکایت‌نامه خود نوشته‌اند که خانم حاتمی «در اقدامی علنی و عامدانه، برای دست دادن و بوسیدن رئیس مرد اجنبی فستیوال کن پیش قدم شده و فعل حرام مرتکب» شده است.
آن‌ها افزوده‌اند که «این اقدام گستاخانه، در انظار عمومی اتفاق افتاده و نام برده {حاتمی} به انتشار قطعی تصاویر قبیحه عمل ارتکابی خود عالم بوده است.»
این دختران براساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی خواستار صدور حکم شلاق برای لیلا حاتمی شده‌اند.
آن‌ها براساس ماده ۶۳۹ همین قانون نوشته‌اند که حاتمی «عامدانه و عالمانه اقدام به عمل حرام بوسیدن علنی مرد اجنبی نموده و با لباس غیرشرعی در انزار عمومی حاضر گردیده است.»
این دختران حزب‌الله به همین خاطر خواستار مجازات یک تا ۱۰ سال حبس برای این داور شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن شده‌اند.
هویت هیچ‌یک از دخترانی که به نوشته خبرگزاری «تسنیم» از لیلا حاتمی شکایت کرده‌اند٬ مشخص نشده است.
«خبرگزاری دانشجو» نیز گزارش کرده که «۶۵ سازمان مردم نهاد و فعال امور زنان در بیانیه‌ای ضمن تقبیح رفتار لیلا حاتمی٬ لزوم برخورد جدی مجلس و دولت با وی را خواستار شدند.»
در این بیانیه از مقام‌های مسئول خواسته شد با حاتمی برخوردی «سخت» کنند.
دست دادن و روبوسی لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب، رئیس جنشواره کن با واکنش تند محافظه‌کاران تندرو و مقام‌های وزارت ارشاد مواجه شده است.
حسین نوش‌آبادی، معاون پارلمانی وزیر ارشاد با انتقاد از رفتار لیلا حاتمی گفته حضور «نامناسب» زن ایرانی در مجامع بین‌المللی مورد قبول مردم ایران نیست.
علی جنتی٬ وزیر ارشاد هم گفته رفتار حاتمی را تائید نمی‌کند و رفتار زن و مرد غربی در دست دادن و بوسیدن یکدیگر را فرهنگی «نامناسب» می‌داند.
منبع: آژانس خبری مسیحیان

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.