حسام طوسی

Friday, May 30, 2014

غلامرضا خسروی سوادجانی به زندان رجایی شهر منتقل شد


 غلامرضا خسروی سوادجانی که از صبح چهارشنبه به نقطه نامعلومی منتقل شده بود، هم‌اکنون در قرنطینه زندان رجایی شهر کرج بسر می‌برد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۷ خرداد ماه غلامرضا خسروی سوادجانی به بهانه صحبت با معاون قضایی زندان (حمیدی) از بند ۳۵۰ خارج شد.
به گفته زندانیان وی از آنجا به اجرای احکام زندان اوین منتقل شد و همین موضوع نگرانی‌ها را از خطر اعدام بدون اطلاع قبلی وی افزایش داد.
طبق آخرین گزارشات این زندانی سیاسی هم‌اکنون در قرنطینه زندان رجایی شهر کرج است ولی از آنجا که حکم اعدام وی در دیوان عالی کشور به تایید رسیده است همچنان خطر اجرای حکم وی طی روزهای آینده در زندان مزبور وجود دارد.
آقای خسروی از زندانیان سیاسی دهه ۶۰ است که سال ۸۶ در کرمان بازداشت و به اتهام ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران به ۳ سال حبس تعزیری و ۳ سال حبس تعلیقی محکوم شده بود اما در حین سپری کردن این محکومیت، در یک فرایند غیرقانونی پرونده‌اش مجدداً به جریان افتاد و به اتهام محاربه، به اعدام محکوم شد. این حکم از سوی دیوان عالی کشور تایید شده است.
منبع: هرانا

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.