حسام طوسی

Friday, May 9, 2014

بی‌خبری از محل نگهداری نامق محمودی زندانی سیاسی کرد


 از ۷ ماه پیش تاکنون از محل نگهداری نامق محمودی زندانی سیاسی کرد اطلاعی در دست نیست.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۳ ساله کرد در تاریخ ۲۰ مهر ماه از سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج به نقطه نامعلومی منتقل شد و تا کنون اطلاعی از محل نگهداری وی بدست نیامده است.
یکی از نزدیکان وی که نخواست نامش فاش شود به گزارشگر هرانا گفت: «ما هیچگونه اطلاعی از وضعیت نامق محمودی نداریم. وی دو هفته پیش یکبار با منزل تماس گرفت ولی نتوانست بگوید که در کجا نگهداری می‌شود.»
یک منبع دیگر از نزدیکان وی به گزارشگر هرانا گفت: «ما احتمال می‌دهیم که نامق محمودی در اداره اطلاعات سنندج باشد و احتمالا در سلول انفرادی نگهداری می‌شود که نمی‌تواند با بستگان خود بصورت آزادانه تماس تلفنی داشته باشد.»
نامق محمودی در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه نیز به اداره اطلاعات سنندج منتقل شده بود و پس از بیش از یک ماه نگهداری در سلول انفرادی به زندان رجایی شهر کرج بازگشت.
نامق محمودی زندانی سیاسی ۶۳ ساله، ۱۷ فروردین ماه سال گذشته به همراه سه فرزند خود، توسط وزارت اطلاعات بازداشت و در بند اطلاعات سنندج و سپس ۲۰۹ اوین مورد بازجویی قرار گرفت و سپس به سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج منتقل گردید.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.