حسام طوسی

Tuesday, May 20, 2014

پلیس:رقصندگان ویدئوی 'هپی' ایرانی در تهران بازداشت شدند

.
پلیس ایران می گوید همه کسانی که در نسخه ایرانی موزیک ویدئوی آهنگ خوشحال (Happy) ساخته فرل ویلیامز، در ایران نقش آفرینی کردند، شناسایی و بازداشت شده اند.
به گزارش « محبت نیوز» ، حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت و گو با تلویزیون دولتی ایران، ضمن تائید بازداشت این افراد گفت که این دختران و پسران در دو ساعت شناسایی و ظرف شش ساعت همه دستگیر شده اند.
به نقل از بی بی سی ، کلیک در گزارش تلویزیون ایران که با جمله " آبرویی که در سراب تست بازیگری ریخته شد" آغاز می شود، آمده که این افراد توسط گروهی"اغفال" شده اند.
در این گزارش بازداشت شدگان که چهره های آنها مشخص نیست می گویند که به آنها گفته شده قرار است برای فیلم سینمایی مجازی از آنها تست بازیگری گرفته شود.
آنها می گویند که به آنها گفته اند که قرار نیست چیزی که ضبط می شود در جایی پخش شود.
بنا بر برخی از گزارش‌های تائید نشده تعداد افرادی که در این رابطه دستگیر شده اند سیزده نفر بوده، اما منابع رسمی تعداد قطعی بازداشت شدگان را اعلام نکرده اند.
در این ویدئو کلیپ چند دختر و پسر ایرانی نشان داده می شود که با آهنگ "هپی" در کوچه‌های تهران و روی پشت‌بام در حال رقصیدن هستند. این ویدئو در در روزهای اخیر ده‌ها هزار بیننده داشته است.
بازسازی ویدئوی "هپی" که از موفق ترین و پرفروش ترین ترانه های ماه های اخیر بوده است، در سراسر جهان رایج شده است و صدها نمونه از بازسازی این ویدئو و رقصیدن جوانان با این آهنگ در فضای مجازی دیده می شود.
چندی پیش ویدئوی تازه ای از رقص شماری از مسلمان های بریتانیایی با این آهنگ در سایت یوتیوب با استقبال زیادی کلیک روبه رو شد.
این کلیک موزیک ویدئو که "مسلمان های خوشحال بریتانیایی" نام دارد، از زمان انتشارش بر روی سایت یوتیوب در ۱۵ آوریل بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار بیننده داشته است.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.