حسام طوسی

Sunday, February 9, 2014

توبیخ فیس بوکی محمد عابدینی، استاد پیشین دانشگاه

محمد عابدینی
هيات بدوى رسيدگى به تخلفات ادارى کارمندان آموزش و پرورش خراسان رضوى، محمد عابدينى، معلم شاغل در آموزش و پرورش بردسکن را به اتهام رفتار خلاف شئون شغلي( لينک صفحات غيرمجاز به صفحه فيسبوک شخصى)، توبيخ کرد.
بنا بر اطلاع “کمپين صلح فعالان در تبعيد”، هيات بدوى رسيدگى به تخلفات ادارى، محمد عابدينى با ٢۴ سال سابقه درخشان در آموزش، با مدرک تحصيلى در مقطع فوق ليسانس، را به استناد به بند ب ماده ٨ رسيدگى به تخلفات ادارى، به توبيخ کتبى با درج در پرونده محکوم کرده است.
اين هيات مدت سه ماه وقت براى ايشان در نظر گرفته تا در صورت به ديوان عدالت ادارى شکايت کند.
تارنماى “حقوق معلم” ضمن انتشار اين گزارش، افزوده است که وى پيشتر در دوران رياست جمهورى محمود احمدى نژاد و پس از انتخابات ٨٨، از تدريس در دانشگاه منع شده بود.
در همان دوران همسر آقاى عابدينى نيز که با مدرک کارشناسى ارشد حقوق مسئول شعبه صلح و سازش دادگاه بود، با دستور حراست، از کار اخراج و دختر وى که داراى بالاترين رتبه المپياد علوم آزمايشگاهى استان بود، از حضور در مسابقات کشورى منع شده بود.
محمد عابدينى در گفتگو با تارنماى “حقوق معلم”، در واکنش به حکم توبيخ اخير گفته است که در انتخابات اخير مسئول ستاد دانشگاهيان دکتر حسن روحانى در شهرستان بردسکن بوده و از اينکه جريانات وابسته به رييس جمهور پيشين، براى خانواده اش مشکل ايجاد کرده اند بسيار ناراحت است.
او گفت در مورد حکم هيات تخلفات براى جلوگيرى از بروز ابهام و ايراد دربازنشستگى قصد دارد به ديوان شکايت نمايد.
در همين رابطه و بنا بر گزارش “سودويند“، محمد توکلى، عضو هيات مديره کانون صنفى معلمان استان کرمانشاه، به اتهام تحريک همکاران و دانش آموزان براى عدم همکارى با مديريت آموزش و پرورش کرمانشاه و تحريک به تعطيلى و انتشار پيامک دعوت به تجمع، در شعبه ١ تجديد نظر هيات تخلفات وزارت آموزش پرورش به يک سال تبعيد به استان لرستان محکوم شد.
فعالان در تبعيد

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.